Wednesday, January 6, 2010

busy busy busy

fuhh,minggu ni aku busy gile. smlm kteorg gi sogo bli pinggan mngkuk. mlm tu gi mkn kt kdai tomyam mane ntah. asal jumpe je kdai mkn, kteorg stop. aku ckp btol. aku mkn mmg xtnang mlm tu. arghhh! mcm mcm perangai. ade melayu yg pkai mini skirt yg mmg mmg short nk mamposs. heihh aku rase cm nk cucok2 je peha tu ng garpu. igt stai kott. ang igt ang sorang je ade kaki?? pas2 ade plak geng makcik2, besembang punyela kuat. aku punye nasi pon xabes sbb terlalu tnsyen.haha.xpasal gile. mlm tu kteorg tido vistana lg. da 5 hari da aku dok sane. hotel tu da mcm hak milik aku da. syok gile. 

harini aku ade appointment ng doktor kt HKL. uhukk uhukk (dan dan saket.haha) pastu kteorg gi kdai langsir. wuhuu. syok la. tema bilik aku kali ni blue and grey. wuw! msti stai a blik aku. mlm tu plak gi kdai perabot kt sg besi. huhh,lame gile dok dlm kete. aku smpai rase nk tmuntah2 da. dah la kteorg sesat. bp kali mak aku tlepas simpang. km lalu tol kt situ smpai 2 kali da kot. biase la jln kl ni. kalo da tlepas tu nk pusing blek mmg jaoh a. 2 yg smpai tetido2 da aku. tonight 1st time aku tido rumah baru ni. so, skang da pkol 3. prot aku lapar gile. sbb xmkn mlm. nk turon takot la plak. cmne eh??



ni kt kdai perabot. cantek kn? siyes aku rase cm dlm kapal titanic.hahaha

No comments:

Post a Comment