Friday, January 8, 2010

yummm ;p

ughh. intenet lmbab ahh. geram gile. grr. harini mmg lteh gile ahh. sbb jln xbenti2. pegi ikano. wuhh, bes la. bli brg2 elektronik ntok rumah. bli TV flat skrin, peti, oven, dryer kt Harvey Norman. Pastu gi IKEA. bli brg2 ntok rumahh gak. Then, kak aku, Nisadill blek MIAT so aku tinggal sorang. so aku pon gi mkn waffle kt A&W.(bape byk so daa) fuhh, aku mmg da lame da mengidam bnde tu. dpt gak mkn bende tu. kn bes kalo A&W ade kt alor star. aku dok kt situ lame gile kot. mkn smbil ckp fon ng nani. smpai betry fon nani kong + kredit aku nk abes da. mlm ni kak aku bwk balek kwn dye. wahed namenye. mlm mama aku mmg xmasak. so, we all gi mkn kt kdai mamak mende ntahh. aku mkn tose. hmm,tu 1 lg mknn yg aku mngidam gk. haihh, bile la nk balek kuantan. x saba nk mkn kt Khalsa. tose kt sane, wa ckp same lu, sedap gile babengg tiadde tandingan nye. aku biase mkn 2 3 keping. hahaha. so harini keje aku makan jelaa. aduhh, cane nk kuross

skang tgh usha tiket flight ke alor star. hoho

No comments:

Post a Comment